czwartek, 19 lipca 2012

Bransoletka

 Następna do kolekcji bransoletka,szybka do zrobienia,lato jest porą,gdzie bransoletki są widoczne i mogą być fajnym dodatkiem do stroju ;)



moja jest łącznie z 12 pasków muliny*po 50cm*,składamy na pół związujemy na początku supełek,rozdzielamy na połowę,jedną stronę wplatamy w jedno oczko od spodu  do góry,bierzemy drugą stronę od spodu do góry i tak cały czas na przemian dwie strony,aż do końca naszego łańcuszka-tworzymy supełek,można obciąć resztę muliny,jeśli ma się zapięcie lub pozostawić sznurki do zawiązania .





         Chętnym miłej zabawy życzę :)

18 komentarzy:

  1. Kurcze, extra bransiletka! :) Ja bym się nie mogła za nią zabrać, to nie dla mnie... xd

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna <3!
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post:).

    OdpowiedzUsuń
  3. super i kolorek ekstra:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze! świetna Ci wyszła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Kiedyś próbowałam taką zrobić, ale mi nie wyszło. :D Dzisiaj znwou popróbuję :3

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki :) bransoletka też mi się podoba tylko ja nie umiem takich rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bardzo zrozumiałam sposobu wykonania, ale efekt jest niewiarygodny, cudo! uwielbiam bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie Ci to wyszło, naprawdę masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem maniaczką bransoletek, więc na pewno taką zrobię! uwielbiam ten odcień zielonego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz na blogu ;)
    Zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)