wtorek, 31 lipca 2012

Szorty z koszuli męskiej


 Witajcie słonecznie Kochani :)

 

Pamiętacie koszule dżinsową od której odprułam kołnierzyk i doszyłam do bokserki ...? ;) Z reszty koszulki uszyłam sobie szorty...




 Wycięte formy - nie miałam  żadnej formy zmierzyłam wymiary swoje i rysowałam formę na materiale   




                               Tył 



                         Przód 









  Fajny materiał bo cieniutki na szorty w sam raz.

                   

                                                 Do zobaczenia  kreatywnie ;)


44 komentarze:

  1. jakie to się wydaje proste:) ale pewnie jakbym się za to wzięła to porażka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku strasznie podobają mi się te spodenki :). Zapraszam do siebie . + obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko, ale ci zazdroszczę zdolności! śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, ale masz pomysły, uwielbiam Cię :) hehe...Po co kupować skoro można samemu zrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie,tylko ten zamek powinien być chyba jaśniejszy:D A może się nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być pod kolor ale też nie musi ;) ja chciałam aby był widoczny bo spodenki są jasne,a w ogóle to chciałam kupić neonkowy kolor zamka,ale u mnie w pasmanterii nie było takich :D

      Usuń
  6. Wow! Genialny pomysł, świetnie Ci wyszły te szorty! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona spodenkami i zachwycona całym blogiem... masz mnóstwo bardzo ciekawych pomysłów :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Zazdroszczę Ci talentu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. co za pomysłowość ! extra !!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, są naprawdę świetne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz talent! świetny blog ;) obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. extra ! mnie by chyba coś takiego nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję Ci pięknie :)
    kreatywna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł *_* ale wciąż nie wiem jak ty to zrobiłas xD

    OdpowiedzUsuń
  16. kreatywnie! to kocham i szanuję :D

    florencece.blogspot.com ♥ join to my world

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne !! Szkoda, że ja nie mam ręki żeby tworzyć takie cudeńka :*
    Dodaje do obserwowanych, żebym jak najczęściej mogła do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjna przemiana, w ogóle nie widać ze to z koszuli:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie to wyglada gratuluje pomyslowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuje :)
    ja osobiście bym zostawiła koszulę, była świetna ;) ale spodenki też ładne, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo fajny pomysł :)!

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie http://thegreatkatee.blogspot.com/ :)
    Może czymś Cię zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju czemu ja nie potrafię takich rzeczy robić :( :D

    OdpowiedzUsuń
  23. I love so much you're blog, dear! And you're style! I follow u :) :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :)
    A lot of kisses.
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. o, kurcze świetny pomysł miałaś! zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  25. great!!!! *---*

    http://mynameisglenn.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ja bym chciała umieć szyć... :/ Zdolniacha! :)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz! :)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ty jestes pomyslowa,Wow!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podobają mi się te spodenki ;) . Zaapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna koszula!
    +DODAŁAM DO OBSERWOWANYCH :)
    www.studentka-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. niesamowite! nigdy nie wpadłabym na to, że z koszuli można zrobić takie fajne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super Ci wyszły te szorty, jak ze sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ! Też bym chciała sobie takie uszyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)